معرفی گروه صنعتی لاستیک‌سازی گیلان
گروه صنعتی لاستیک‌سازی گیلان

گروه صنعتی لاستیک‌سازی گیلان به عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی با بیش از ۷۰ سال تجربه در تولید کفپوش و قطعات خودرو به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی صنایع خودروسازی کشور (ایران خودرو، سایپا و…) بر آن است تا با بهره گیری از نیروهای متخصص و فناوری روز و استانداردهای ملی، علاوه بر جلب رضایت روز افزون مشتریان و سایر ذینفعان، تصویری ماندگار از نام خود در ذهن مصرف کنندگان بر جای بگذارد و در بازارهای داخلی و خارجی پیشرو و پیشتاز باشد.

این شرکت از سال ۱۳۸۰ همکاری خود را با گروه‌های صنعتی ایران خودرو و سایپا شروع نمود.

هم اکنون این شرکت در گشتره وسیعی از صنایع خودرو با تولید انواع قطعات لاستیکی، لاستیک فلز، کفپوش‌های لاستیکی و پلاستیکی، قطعات تزئینی داخل خودرو، موکت‌های کف و کیت صندوق خودرویی فعالیت دارد.

بکارگیری ماشین آلات پیشرفته، تجهیزات آزمایشگاهی مدرن، سیستمهای کیفی روز دنیا و اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵، IATF ۱۶۹۴۹:۲۰۱۶ و گرید A ساپکو و سازه گستر، متاثر از اهداف بلند مدت و برنامه ریزی و تفکر استراتژیک شرکت در راستای دستیابی به استانداردهای جهانی بوده است.

لاستیک‌سازی گیلان (تولید آمیزه و قطعات تزئینی خودرو)

گروه صنعتی لاستیک گیلان شامل سایت‌های تولیدی ذیل می‌باشد:

  • لاستیک‌سازی گیلان (تولید آمیزه و قطعات تزئینی خودرو)
  • پایا مدرن کاسپین (تولید قطعات از جنس فلزی، لاستیکی، لاستیک و فلز و فلز و… برای انواع دسته موتورها، مانتینگ ها، سیبک‌ها و کلا سیستم جلوبندی و تعلیق انواع خودرو)
  • نوین سخت فلز کاسپین (تولید اجزای فلزی قطعات خودرو)
  • گیل آرا (تولید موکت‌های کف و کیت صندوق خودرویی)

مهمترین هدف گروه لاستیک‌سازی گیلان، جلب اعتماد و رضایت مشتری می‌باشد و معتقد است که رضایت مشتریان از طریق رعایت موارد مندرج شده در ذیل حاصل می‌گردد:

  • ارائه محصولات با کیفیت منطبق بر نیازهای مشتریان
  • تامین به موقع محصولات به مشتریان
  • قیمت قابل رقابت
  • خدمات پس از فروش و گارانتی کلیه محصولات بمدت ۱۲ تا ۲۴ ماه
همه چیز درباره تفاوت کوییک r و s
بیشتر

دپارتمان تولید گروه صنعتی لاستیک سازی گیلان

این گروه برای تحقق اهداف فوق:

خود را ملزم به رعایت استاندارد‌های ملی و بین المللی معتبر می‌داند و سیستم مدیریت کیفیت شرکت را مطابق الگوی استاندارد بین المللی (IATF ۱۶۹۴۹:۲۰۱۶) و همچنین الزامات سیستم کیفیت شرکت ساپکو (SSR2) و الزامات سیستم کیفیت شرکت سازه گستر (َAR8601) طراحی و مستقر می‌کند.

از طریق آموزش مستمر و متناسب با بهبود کیفیت فرآیند‌ها و محصولات در کلیه سطوح سازمانی، سعی در ارتقا سطح دانش و مهارت و کارائی کلیه کارکنان را دارد.

هم اکنون این گروه با بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی انسانی و بیش از ۷۰۰ قلم از انواع قطعات خودرویی را در سبد محصولات خود در قالب دو گروه قطعات یدکی و قطعات تزئینی برای مشتریان در حوزه بازار و خودرو سازان عرضه می‌نمایند.

برای مشاهده محصولات گروه صنعتی گیلان کلیک نمایید.