شست و شوی کفپوش خودرو
آشنایی با روش های شستن کفپوش خودرو

امروزه با توجه به مصرفی بودن کفپوش خودرو، باید نسبت به شستن کفپوش خودرو اهتمام کامل داشته باشیم. ما در این مقاله به شما بهترین روش برای شستن کفپوش خودرو و نگهداری به بهترین شکل را ارائه می دهیم. پس برای محافظت هر چه بهتر از کفپوش خودرو و حفظ ظاهری تمیز و زیبا لازم است این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا با روش های شستن کفپوش خودرو آشنا شوید.

امروزه دغدغه تمامی خودرو داران خرید کفپوش خودرو است. بهترین روش برای تمیز کردن کفپوش خودرو، شستشوی به موقع، برق انداختن و تمیز کردن کفپوش خودرو می باشد. تمیز بودن کفپوش ها اهمیت بسیار زیادی در حفظ سلامت سرنشینان خودرو دارد. سعی کنید به صورت دوره ای کفپوش ها را از خودرو جدا نموده و انواع آلودگی اعم از گرد و غبار و چربی ها را از سطح کفپوش ها بزدایید. این کار سبب می‌شود عمر کفپوش ها افزایش پیدا کند.

 

نمونه ای از کفپوش های شسته شده

 

شستن کفپوش خودرو

معمولاً برای شستن کفپوش خودرو باید به کارواش رفته تا آن ها راشستشو دهید. معمولاً در روزهایی که شرایط جوی هوا بارانی یا برفی باشد، بیشتر از روزهای معمولی نیازمند شستن کفپوش خودرو هستیم. اکنون با ارائه روشی به شما کمک می کنیم تا در منزل خود این کار را انجام دهید.

  1. برای شستن کفپوش خودرو ابتدا آن ها را از خودرو جدا نموده و هرگونه گِل و آلودگی را جدا می نماییم.
  2. با ضربه های متعدد به پشت کفپوش ها می توانید گرد و خاک چسبیده به کفپوش ها را جدا نمایید.
  3. مقداری مایع ظرفشویی و سرکه سفید و نیم لیتر آب گرم را در یک ظرفی ریخته و خوب مخلوط نمایید.
  4. مواد تهیه شده را بر روی کفپوش بریزید و به وسیله اسکاچ و یا پارچه ای تمیز، شستشوی کفپوش ها را انجام دهید.
  5. برای این که بتوانید شیارهای کفپوش را کاملاً تمیز بشویید، می‌توانید از یک برس و یا مسواک استفاده نمایید.
  6. کفی ها را پس از انجام شستشو آب کشیده و در فضای قرار دهید تا کاملا خشک شوند.
  7. برای زیباتر شدن فضای خودرو می توانید از روغن های مخصوص برای جلا بخشیدن و برق انداختن کفپوش خودرو استفاده نمایید.
  8. پس از اطمینان از خشک شدن کامل کفپوش ها می توانید آنها را درون خودرو قرار دهید. (در صورتی که کفپوش ها رطوبت داشته باشند علاوه بر کاهش عمر کفپوش ها، بوی نامطبوعی درون خودرو تولید می‌شود.)
علت داغ شدن موتور خودرو
بیشتر

 

خرید کفپوش خودرو

اگر قصد خرید کفپوش خودرو با بهترین کیفیت و مقاومت بالا دارید، حتما نمونه های مختلف کفپوش های خودرو در سایت اسپرت تازان را مورد بررسی قرار دهید.

یکی از لوازمی که به زیبایی خودرو کمک شایانی می‌کند خرید کفپوش خودرو زیبا و متناسب با خودرو می باشد. تهیه کفپوش سبب می‌شود که گرد و غبار به جای این که به کف خودرو بچسبد بر روی کفپوش ها بنشیند و پس از مدتی راننده نسبت به شستن کفپوش خودرو اقدام نماید. در سایت اسپرت تازان کفپوش های مختلفی به نمایش گذاشته شده‌اند تا مشتریان بتوانند مطابق سلیقه و میل خود بهترین کفپوش را انتخاب نمایند. کفپوش های موجود در سایت ما، علاوه بر طرح و رنگ مختلف، پنج بعدی و سه بعدی نیز می باشند که مشتریان محترم می توانند شیک ترین کالاهای لوکس خودروی بازار را انتخاب و سپس تهیه نمایند.

خرید کفپوش برای انواع خودرو

اگر قصد خرید کفپوش خودرو برای خودروهای خارجی دارید می توانید با مراجعه به سایت اسپرت تازان و تعیین کشور سازنده خودرو انواع آپشن و یا لوازم لوکس اعم از کفپوش آپشن ها را انتخاب نمایید و پس از آن نسبت به خرید خود اقدام نمایید. لازم به ذکر است که بهترین کفپوش ها با ذکر نقاط قوت و نقاط ضعف در سایت موجود می باشد.

نمونه کیسه زباله چرمی

 

کیسه زباله چرمی

یکی از معضل های خودرو ها نداشتن کیسه زباله چرمی می باشد. معمولاً سرنشینان خودرو پوست میوه و یا تنقلاتی که مصرف می کنند را به ناچار باید در سطح خودرو رها کنند. پس از به مقصد رسیدن باید زباله ها را جمع آوری نموده و به بیرون از خودرو منتقل کنید. بهترین پیشنهاد ما به شما استفاده از کیسه زباله چرمی می باشد. شما با استفاده از این کیسه زباله نیز می توانید زباله های سرنشینان را جمع آوری کنید. لازم به ذکر است که زباله های مرطوب در صورتی که در مجاورت هوای آزاد قرار بگیرند ممکن است هوای خودرو را آلوده کنند. شما نیز با استفاده از این کیسه ها می توانید جلوی انتشار ویروس های ناشی از زباله های مرطوب را بگیرید.

گروه صنعتی لاستیک‌سازی گیلان
بیشتر

نمونه های دستمال نانو میکروفایبر

دستمال نانو میکروفایبر برای شستن کفپوش خودرو

یکی از بهترین گزینه ها برای برق انداختن کفپوش خودرو و شستن کفپوش خودرو استفاده از دستمال های نانو میکروفایبر می باشد. این دستمال ها با توجه به ظرافت خاصی که دارند، هنگام برق انداختن کفپوش خودرو خط و خش بر بدنه خودرو بر جای نمی گذارند. معمولاً مشاهده می‌شود در خودروهایی که رنگ‌ های تیره و یا مشکی دارند خط و خش هایی وجود دارد که در اثر نظافت با پارچه های نامرغوب ایجاد می شود. حال با استفاده از این دستمال ها بدنه خودروی شما برای همیشه تمیز و سالم خواهد ماند.

اکنون به چند نمونه از مزایای دستمال نانو میکروفایبر اشاره می‌کنیم:

دستمال های نانو میکروفایبر نقش مهمی در شستن کفپوش خودرو و همچنین برق انداختن کفپوش خودرو و بدنه و سایر نقاط خودرو دارند. برای آشنایی با روش های برق انداختن کفپوش خودرو این موارد را حتما مطالعه کنید.

  1. قابلیت جذب قوی آب و پاک‌کنندگی قوی گرد و غبار و چربی را دارند که با توجه به قدرت بالای این دستمال ها برای شستن کفپوش خودرو و شیشه ها و بدنه بسیار مناسب است.
  2. این دستمال ها می توانند تا ۸ برابر بیشتر از پارچه های معمولی آب به خود جذب کنند.
  3. اگر پاک کردن چربی روغن موتور و گریس چسبیده به بدنه خودرو، خاطرتان را آزرده کرده است و در نظر شما کاری بسیار سخت است، بهترین گزینه برای شما، استفاده از دستمال های نانو می باشد.
  4. دستمال های نانو را می‌توانید هم به صورت مرطوب و هم بدون استفاده از آب مورد استفاده قرار دهید.
  5. در دستمال های نانو در هر سانتی متر مربع تعداد ۳۶ هزار تار و پود مفید وجود دارد. این امر سبب پاکسازی سطوح خودرو بدون آسیب رساندن ایجاد خط و خش می شود.
کروز کنترل تطبیقی چیست و چه تفاوتی با سیستم های رانندگی خودران دارد؟
بیشتر

بنابراین به منظور حفظ ظاهری زیبا برای خودرو و حفظ سلامت خود و خانواده برای شستن کفپوش خودرو می توانیم از دستمال های نانو استفاده کنیم. با توجه به موارد مذکور دستمال های نانو بهترین گزینه برای نظافت خودروی شما می باشند.