انتخاب کفپوش مناسب
انتخاب کفپوش خودرو در مدل سه بعدی

انتخاب انواع کفپوش خودرو و مزایای آن

در این مقاله می خواهیم به اطلاعاتی در مورد انتخاب کفپوش خودرو بپردازیم. معمولا بعد از خرید خودرو شما یک کفپوش ساده پلاستیکی در کف خودرو مشاهده می کنید که سریع فرسوده و خراب می شود. بهتر است شما یک کفپوش جدید برای خودرو خود تهیه کنید. کفپوش خودرو از مهم ترین و اصلی ترین وسایل جانبی خودرو به حساب می آید.

در انتخاب کفپوش خودرو باید دقت لازم را داشته باشید تا مناسب ترین و بهترین کفپوش را برای خودروی خود تهیه کنید. برای انتخاب کفپوشی مناسب باید با تمامی خصوصیات کفپوش ها آشنا باشید. در انواع کفپوش ها مدل، طرح و رنگ آن ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

در انتخاب کفپوش خودرو باید دقت کنید که اولا باعث پوشش و محافظت کامل کف خودرو بشود و بعد باعث زیبا و شکیل شدن خودرو شود. راحت کردن نظافت کاری خودرو، جلوگیری از وارد شدن گرد و غبار و زباله به کف خودرو و ممانعت از نفوذ آب به کف خودرو در کفپوش های ضد آب از دیگر ویژگی های یک کفپوش خوب می باشند.

 

انتخاب کفپوش خودرو در مدل های متنوع

کفپوش خودرو در مدل های متنوعی عرضه می شود که هر کدام ویژگی و خصوصیات مربوط به خود را دارند. در راهنمای انتخاب کفپوش خودرو باید با انواع مدل های آن آشنا باشید تا به راحتی کفپوش ایده آل خودروی خودتان را تهیه کنید. در بین تمامی مدل های کفپوش، کفپوش های سه بعدی از بهترین و جدیدترین مدل ها می باشند. این کفپوش های سه بعدی طرفداران و متقاضیان زیادی دارد. در حال حاضر از به روز ترین کفپوش هایی می باشد که در بازار موجود است.

کروز کنترل تطبیقی چیست و چه تفاوتی با سیستم های رانندگی خودران دارد؟
بیشتر

 

انتخاب کفپوش خودرو

 

برای انتخاب کفپوش خودرو بهتر است بدانید که کفپوش های سه بعدی، فقط دارای 3 رنگ هستند. این کفپوش های سه بعدی در رنگ های مشکی، طوسی و کرم در بازار عرضه می شوند. شستن این کفپوش ها کار بسیار راحتی است زیرا به دلیل چند تکه بودنش به آسانی می توان آن ها را از کف خودرو جدا کرد. از آن ها معمولا در تمام خودرو ها می توان استفاده کرد.

کفپوش های سه بعدی مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی دارند. یکی از ویژگی های بارز آن پوشانندگی کامل کف خودرو می باشد. دارای زیبایی و نمای خاص خود، داشتن طرح های مختلف برای تمامی خودرو ها، استفاده از پلیمر های ویژه پلاستیکی در تولید این محصول، داشتن قالبی استاندارد و بزرگ، استفاده از بهترین مواد پی وی سی در تولید آن، ضد لغزندگی و سر خوردگی، حفاظت کامل نسبت به کثیف شدن کف خودرو، بسیار با دوام، عدم ایجاد فرسودگی و ساییدگی با گذشت زمان و سهولت در تمیز کردن آن از دیگر ویژگی های کف پوش سه بعدی می باشند.

با تمام این خصوصیات دیگر می توان به جرات گفت که در انتخاب کفپوش خودرو، کفپوش سه بعدی از مناسب ترین مدل ها می باشد. در راهنمای خرید کفپوش خودرو، در قسمت قیمت ها می بینید که کفپوش های سه بعدی نسبت به کیفیت و ویژگی هایی که دارند، قیمت بسیار مناسبی هم دارند. کفپوش های سه بعدی در جنس های پلاستیکی، چرمی و نمدی و هم چنین پلی اورتان در بازار عرضه می شوند.

مهم ترین نکات نگهداری از خودرو
بیشتر

 

انتخاب کفپوش خودرو و نگهداری صحیح از آن

بعد از انتخاب کفپوش خودرو باید نحوه ی نگهداری از آن را نیز به درستی انجام دهید. ابتدا باید برای نگه داشتن و زیاد شدن طول عمر کفپوش خودرو به محض کثیف شدن آن، سریعا برای شستنش اقدام کنید. به این دلیل که مثلا اگر مایعات بر روی کفپوش بریزد و زود تمیز نشود، خیسی ایجاد شده بر روی کفپوش باعث ایجاد بوی نامطبوعی می شود. برای نظافت و تمیز کردن کفپوش خودرو در ابتدا باید کثیفی روی آن را بتکانید و یا با استفاده از یک جارو برقی یا جارو شارژی آن کثیفی را بردارید. سپس با کمی مواد شوینده و یک پارچه یا اسکاج برای تمیز کردن کفپوش خودرو اقدام کنید. بعد از شستوشوی کفپوش خودرو آن را در زیر نور مستقیم آفتاب به حالتی عمودی بیاندازید. اصلا تا قبل از این که کفپوش به طور کامل خشک نشده است، آن را در داخل ماشین نگذارید. دقت کنید که تا جای ممکن هنگام تمیز کردن کفپوش از تا زدن آن خودداری کنید.

 

راهنمای خرید کفپوش خودرو

 

شما باید برای تهیه و انتخاب کفپوش خودرو حتما مطمئن شوید که کفپوش سه بعدی که می خواهید بخرید با کیفیت باشد و تمام ویژگی های یک کفپوش ایده آل را داشته باشد. برای اطمینان کامل بهتر است از سایت ها و فروشگاه های معتبر کفپوش خود را خریداری کنید. محصولات اسپرت تازان دارای انواع کفپوش های سه بعدی با کیفیت می باشد. این محصولات علاوه بر این که برای تمام خودرو ها کفپوش دارد، دارای قیمت مناسبی هم می باشد.

کاملترین آموزش ریست کردن دزدگیر ماشین
بیشتر